Pembaca Setia

18 April 2010

tag by ewun

nmpkny ewun da sebot nme aku..
hehe..
aku pn rse nk jwb la..
selama ni aku bace jep owg pny..
ok..
kite mule kn ek..
huhu da mcm nk race jep..
1) Siapakah diri anda di rumah?
seorang yang mls nk kemas uma ttpi rajin memasak..
(ye jep =D)
2) Siapakah diri anda di samping rakan rakan?
mementingkan kawan dr segala2ny..
huhu..
kdg2 xgeti jg ati sbb mulut ni laser sgt..
hehehe..
tp xde niat doe..
3) 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai.
pegang sijil ijazah sarjana muda
handbad guess
kereta
new handphone(hp(n97mini) yg skg ni bwu ag, cum de calar bekas kne ragut.. xske.. tgk calar, terigt peragut..
)
kawen (nk kawen ngn syg!! gedik..)
4) Siapakah nama pasangan anda?
mohd zulkifli b roslam
5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda
loving
caring
cool
shumel (klo ye smile cam kucing)
botak
6) Bila tarikh anda couple?
03/12/08
7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
bakal mak mertua x ske kt aku
(tp skg da ok. ngee)
8) Lagu tema cinta anda?
never be replaced by 1st lady
(ske cgt)
9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
kurang kn cket panas baran..
xske kne mara ngn ye..
=(
10) Tag 10 rakan yang lain
yana
fyda(wlwpn ye xnk kwn aku ag, tp aku syg ye)
zati
amie
peros

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com