Pembaca Setia

04 June 2010

::SAHABAT::

Ingin aku singkap kembali
Kenangan lama agar bersemi
Inginku ulangi kisah manis
Agar terus bersemadi

Ingatlah aku sebagai rakanmu
Kenanglah daku dalam doamu
Begitulah indahnya kisah dahulu
Engkau sebagai temanku

Apabila engkau terjaga
Satukanlah harapanku denganmu
Kerana ianya bakal berpadu
Mimpi si penunggu yang setia
Layarkanlah impian doamu
Sesungguhnya aku masih mengingatimu
Sebagai kawan rakan dan teman
Semoga kita diberkati Allah

Kudoakan kepadamu agar bahagia
Di dunia dan akhirat
klik disini untuk klip video..
=)
 ni kt library kolej..
yg aku peloh uh, arfa..
nk knl ngn dia x??
klik sini

ni ekha..
dia dok taman universiti je..
tp susa sgt nk jmp..
dia xde blog la..

ni peros..
dia owg pahang..
aku sayang ko taw??
link ye aku da bg kt sblm entry ni..

ni amie..
dia ni arap jep 1 sekolah ngn aku dari sekolah rendah smpi la ke kolej..
aku bwu rapat dengan dia time kolej jep..
besh kwn ye doe..
ni la geng2 aku yg aku rapat kt kolej..
dowg ni 1 bilik ngn aku dr sem 1 hingga la 5..
epi doe..

ni ewa..
bff aku kt jb..
dia blaja kt kl..
klo ye alik sini,
kitowg mang melekat cam belangkas.
hehe..
rindu doe kt ko..
lme bapak x jmp..
=)

ni ag sowg..
alia asyikin..
dia 1 kls ngn aku time f5 jep..
sbb bwu pindah sini..
sblm ni ye dok muar kot..
hehe..
ye ni salu r gak kua..
klo ye cuti, ade jep ajak aku mayap..







p/s : aku sayang kowg doe..
kowg dengar x???

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com