Pembaca Setia

29 December 2010

rindu kt korg nt !!

korang sentiasa kt hati aku, walaupun kite pernah terpisah lame, tp dek teknologi dah maju, kita berjumpa kembali.. dulu korang tyme sekolah rendah, serabut macam x serupa orang, tapi tu sume x penting.. yg penting ikatan persahabatan x pernah luntur.. aku harapkan hubungan persahabatan kita x kan putus.. bagi aku ikatan ini amat penting.. ni lah tanda aku sayang kan korang... bukan harta bende yg dapat aku beri.. tapi tanda peringatan yg korang selalu kt hati aku..
ni hasmidah.. cantik kan orangnya..
=)

ni sitti nurbani..
hot mama ni..
=P

ni shahidah.. manis je..
suke tgk muka dia..
(^_^)

ni ain !!
garang tp manja..
HAHAHA
:D

ni shariha..
simple je orangnya..

p/s : kalau de yg berkenan inform la ea..( korang, curi gambar korang, soriiiiii.. )

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com