Pembaca Setia

29 December 2010

situasi begini.. stressss !!

ahhh.. penatnya.. x suke keadaan n situasi begini.. banyak benda nk kena buat.. memang mcm ni ke?? adusss.. rambut pn naik x terurus.. kembang je.. huhu.. nasib la x cam aleycats..

penat2 cmni pn de rasa excited.. sebab nk keluar dari uma.. 8 bulan kot dok uma.. keje pn kejap2.. keluar seminggu sekali pn payah.. soalnya macam polis pencen.. em..

korang meti x taw an aku penat sbb ape.. aku nk masuk belajar la.. kt kolej poly tech mara.. sama kolej ngn diploma aku dulu.. cume dulu aku cawangan kota bharu, n in degree aku cawangan kuala lumpur.. aku x suka nk duduk kt kota yg busy cmtu.. aku pn x confident tuk berdikari.. hope dapat la kawan2 jb yg boleh masuk kepala..

yuhuuuu !!! gud bye jb, kL wait 4 me yeah !!

papai !

p/s : sayang, saya x gatal2 k.. pomiz !!

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com