Pembaca Setia

24 June 2011

rezeki

alhamdullilah, hidup aku skrg makin teratur. sokongan dr org sekeliling sgt membantu. aku bersyukur ada mereka untuk aku ketika saat saat yg amat memerlukan mereka. jasa mereke mereka belum tentu aku dapat balas dgn wang ringgit. insya Allah, aku x kn lupa mereka mereka ini.

lagi seminggu genap sebulan aku kerja dekat sini. bulan depan insya allah aku tak kan menyusahkan mereka. duit gaji ni buat modal aku nk baru mula hidup berdikari.. insya Allah. aku jugak ade peluang kerja tempat lain,. hati aku berbelah bagi. tapi org kata peluang x selalu ade. aku sendiri belum buat keputusan samada nak pergi ke tempat lain atau x. aku baru nk selesakn ngn keadaan disini. aku rasa aku ok.

kalau rezeki aku di tempat baru, aku cube jgk. tapi aku byk dgr cerita pasal perangai bos aku ni. agak menyeramkan lah.. =).. tapi entah la.. x bole nk putuskan sekarang.. apa apa pun, perjalanan hidup aku adalah takdir aku. aku taknak merungut dan aku bersyukur.. alhamdullillah.. =)

sekian..

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com