Pembaca Setia

05 August 2010

SEDIH

x taw cmne nk luahkan perasaan aku sekarang. aku sedih  sangat sebab dear x boleh cuti esok. member2 ajak g mersing (pasir lanun kot). dear confirm r x bagi sebab dulu aku penah buat hal.huhu.. salah aku jugak. abis sekarang ni kepercayaan dia da hilang skit la. sekarang ni nk g mana2 pn kena ajak dia. emm.. ni lagi jauh.. kalau dekat, dia boleh accept lagi.. dia x dapat cuti, nmpknya sok aku x boleh la ikot member2 aku.. =(.. aku da la bosan dok kt uma ni.. dear bagi pegi, tp nada cakap ye lain.. taw ye x bagi pegi.. so malas la nk lawan, t bila pegi gado lak. malas nk gado hal remeh cmni.. mengalah je la. x dapat la nk jalan2 ngn member2.. shariha ngn na'ain sowi x pat join kowg sok.. kapal x bg.. aku doa kn korang enjoy walaupun ketiadaan aku ( cettt, cam orang penting sgt lak ).. hope kowg enjoy k.. jgn lupa snap gmbr manyak2.. aku nk tengok.. wee~~
 

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com