Pembaca Setia

07 August 2010

DILEMA

aduuhhhh.. sumone help me ! dapat surat tawaran lagi dari kolej yayasan melaka (kym).. kos pengurusan perniagaan seliaan UUM (BBA Hons).. intake diz disember.. memang dri sudut hati ni memang nk sgt pegi sbb dekat( kalau dari jb ni just dalam 3 jam) & aku taw mende ni diiktiraf sbb paper exam n grad memang dr UUM. mang xde ape yg patot aku risau kan.. tapi apa yg membuatkan aku dilema, aku takot akan dibandingkan ngn adik beradik yg ln yg semuanya graduan dari universiti tempatan.. aku da cukup sedih bile aku dari kecik selalu dibandingkan ngn dgn adik bradik yg lain yg memang terserlah kepandaian yg aku ni yg agak slow dlm apa jua situasi.. apa yg membuatkan aku nk terima kym ni sebab makpak aku da tua.. mak aku pn baru je keluar hospital. aku takot nk belajar jaoh jaoh.. aku takot if pape jadi anything kt family aku.. melaka dekat je.. aku bukan la mendoakan, aku nk family aku dijauhkan bencana.. tapi semua ni kt tgn Tuhan, kita x boleh nk menolak..apa pn aku belum buat apa2 keputusan.. aku hantar je surat penerimaan, tp kalau aku dapat offer yg lagi baik, aku pegi tok masa depan aku.. readers doakan kejayaan aku & doakan kesejahteraan family aku.. amiinnn..

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com