Pembaca Setia

07 August 2010

SEKOLAH RENDAH

hahah.. ish ape ni.. lom pape nk gelak besar.. xde la, cam lawak bila dikenangkan zaman kanak kanak (zaman comot selekeh).. tapi zaman kanak kanak la yg paling gembira seumur hidup.. tahu sebab ape?? sebab masa tuh kita hanya fikir kegembiraan.. tak ada komitmen apa ape.. buat salah pn parents tak boleh marah..exam tak lulus pun tak kena rotan. sembahyang ngelat ngelat pn xde orang boleh sepak.. apa pn memang aku rindu sangat zaman zaman sekolah rendah.. apa yg membuatkan aku tiba tiba teringat ni?? sebab ada salah seoramg sahabat yang da lama gila x jumpa, jumpa kembali.. korang pn meti la taw kan jumpa kat mana.. facebook la.. aku pn usha usha la gambar dia.. pehhh.. ada gambar sekolah rendah lah.. hahaha.. aku pn hampir lupa diri sebab aku tak cam didi aku sendiri(peh punya manusia lah aku ni).. korang nak tengok x?? janji jangan gelak kan taw.. ish ape korang ni.. aku lom tunjuk muka da sengih sengih..

ok sebelum pape, aku sekolah di
SEKOLAH KEBANGSAAN PERUMAHAN TAMPOI 2
(tampoi?? ok fine memang hospital tampoi sebelah dengan taman aku)
hahahah.. comel tak kitorang?? kecik kecik je kan?
ni kelas 4 0rkid.. (kelas 1st ok)
korang jumpa x aku?? aku jujur memang aku x dapat cam diri aku.. 
kalau korang jumpa agak agak macam aku sila komen..

ok gambar seterusnya.. plsss stop gelak dulu..

haaa.. amacam?? nmpk biru jeke?? ramai pengawas der.. gambar ni masa darjah 6.. kelas 6 orkid.. adoihhh.. segan la plak.. korang nmpk x aku.. hahah.. aku berdiri dua dari kanan.. cettt.. readers jgn ketawa ok.. 

pape pn aku nk ucap jutaan terima kasih dekat facebook sbb ketemukan budak budak ni semua ( facebook reti ke jawab sama sama).. dengar cerita dorang ni nk buat reunion lepas raya ni.. hope jadi la.. aku memang rindu gila kt budak budak sekolah aku ni.. 

p/s : gila rindu kt korang (yg agak2 sombong tu tak termasuk ok)
(^_^)

1 respon(s):

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

 

Blog Template by YummyLolly.com