Pembaca Setia

23 December 2010

our 2nd anniversary

wawawa, mende ni da lme da.. tp nk wat cmne, huruf M ni beso sangat.. hehehe.. pasni nk g blaja da xbole mls2 lagi.. nk usaha lebih sikit.. blom masok degree ag, abah da bebel2 suruh sambung master.. huhu.. selamba je aku jwb malas kt abah ku.. ( abah sori, ank mu ni da gatal nk kawen, lmbt sket ea amik master ) hehehe.. 

ok2, smbung balik la,( suke mepek meraban tau ).. semenanya anniversary aku ngn dia 3hb disember.. tp dia keje, so tunda ke 5hb disember.. simple je.. kitowg xde la celebrated cm org lain gilang gemilang.. huhu.. aku just tempah cuppies je.. ye la, dok uma tanam anggur nk dpt income dari mane.. dia plak belanja kt The manhattan fish market.. aku x pena mkn kt sini, dia ajak aku la mkn kt situ.. maybe ni 1st n last time aku mkn kt situ.. heheh.. x menepati citarasa aku la.. dia suke je.. sume mende dia bantai.. hehehe..

ade la skit2 gmbar yg aku nk share..

tyme ni pakai baju kurung sbb de wedding kt singapore sepupu dia.. =)
suke dia pat cuppies ..
dia suke..
=)

ni la mknn yg kitorang order.. heheh.. nmpk lazat an.. wee
mmg sedap pn.. nta la,, perut aku ni x bole nk terima.. kalau arfa ade ni meti suke..
byk seafood.. 
hehhe

p/s : aku x suka cuppies, tp aku order jugak..


0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com