Pembaca Setia

29 December 2010

perasaan

ape yg aku pikir kn mlm2 buta ni?? nta la.. pkirkn masa lalu, sekrang n future.. mcm2 bule berlaku.. aku belum bersedia jika Tuhan mengambil org yg aku syg.. org yg aku perlu setiap saat utk mmberi aku sokongan utk hidup.. entah nape mlm ni fikiran melayang sampai ke sini..

keadaan sekeliling buatkn aku cmni.. munken.. abah, mak, akak2, adeq, dear n kwn2.. sume penting bg ku.. kadang2 aku lebihkan mereka dr diri aku sendiri.. perasaan syg ni x ada batas.. entah aku sorang je rasa.. aku x taw perasaan mereka terhadap aku..


munken meluat, munken menyampah atau munken benci.. itu aku x dpt nk pasti kan.. aku juga manusia.. mmpunyai salah .. dan drpd kesalahan itu mengajar aku utk mnjadi lebih baik.. munken ape yg keluar dr mulut aku ini mmbuat kn org sekeliling aku kecil hati.. tp sesungguhnya, aku xde niat utk melukakan hati sesiape..

kpd mereka yg ku syg, aku mntk maaf segala tutur kata aku yg x dpt bendung.. aku syg korg.. x sngup nk hilang korg.. sekali aku kenal korg, selamanya aku kenang..


p/s : x semestinya tgu raya baru nk mintak maaf rite?? =)

0 respon(s):

 

Blog Template by YummyLolly.com